Kolektif House, 2022 yılında da lokasyon ağını genişletmeye devam etti. Geçen yıl kolektifmini Bebek, kolektifmini on-the-beach OM Paparazzi ve Süzer Plaza başta olmak üzere açtığı yeni lokasyonlarla lokasyon sayısını 20’ye ttaşıyan Kolektif House, 2023 yılında bu sayıyı 29’a ulaştırmayı hedefliyor.

Kolektif House Kurucu Ortağı ve CEO’su Ahmet Onur, 2015 yılında yalnızca bir yer değil, bir komünite yaratarak daha güçlü bir formda büyüyecekleri bir ömür alanı oluşturmak için ‘Sev, yarat, paylaş’ mottosuyla yola çıktıklarını söyledi. Onur, “Bugün geldiğimiz noktada startup’lardan kurumsal şirketlere kadar 3 bin 500’ün üzerinde firmayı Kolektif House çatısı altında ağırlıyoruz. Bugün üyelerimizle birlikte yarattığımız ekosistemin büyüklüğü 30 bini aştı” dedi.

“5 yılda iki kat büyüdük”

Araştırma şirketi CBRE’nin açıkladığı ‘Türkiye’de Hazır Ofis Sektörü’ raporuna nazaran kiralanabilir alan büyüklüğü açısından dalda önder pozisyonda olduklarını söz eden Onur, mevcutta hizmet verdikleri 20 lokasyonla Türkiye’deki hazır ofislerin yaklaşık yüzde 20’sine sahip olduklarını söyledi.

Yeni açılacak lokasyonlarla birlikte yakın vakitte pazar hisselerini yüzde 30’a taşımayı hedeflediklerini vurgulayan Ahmet Onur, kelamlarına şöyle devam etti: “Son 5 yılda her yıl yaklaşık 2 kat büyüdük. 2022’de hizmetlerimizi uçtan uca dijitalleştirme tarafındaki teknoloji yatırımlarımız kapsamında, bir teknoloji firmasını bünyemize kattık.

Artık teknolojimizi kendimiz geliştiriyor ve üretiyoruz. Bu kapsamda dünyada bir prensip imza atarak ‘İstediğin kadar çalış, çalıştığın kadar öde’ mottosuyla birincisini Bebek’te hayata geçirdiğimiz kolektifmini’de geleceğin çalışma tecrübesini, geliştirdiğimiz teknolojik altyapı ile tasarladık. Yeni kuşak otonom çalışma alanı kolektifmini, ofis tecrübesini A’dan Z’ye dijitalleştiriyor. Ayrıyeten, yakın vakitte başta Ankara olmak üzere İstanbul dışında vilayetlerde yaygınlaşmanın yanında yurt dışında da farklı pazarları araştırıyoruz.”

Dünya Gazetesi’nin Haberi